Strona o turystyce – co powinna zawierac

Strona o turystyce - co powinna zawierac

Te chłopaki personel wyrośli z myślą, że oni mogli ustawić zasady i przekazuje je, kropka. Mając tę ??orientację, te menedżerowie nie mogą od razu zobaczyć, że ich dobre intencje, kneejerk wysiłki polityki wdrożeniowe mogą wykoleić dokładnie szlifowany planu komunikacyjnego.

Na przykład, pracowałem w jednej firmie, które głosił zalety globalnego, 24/7, wirtualnej współpracy. Jesteśmy gdzie jesteś, był komunikat. Z wyjątkiem jednego dnia działu księgowości poinformowała, że ??oczekuje się od wszystkich działów faktury będzie doręczyć rachunkowości w celu przyspieszenia płatności. Jak gdyby! To edykt całkowicie podważył „wirtualny” tematu i szybko została wycofana. Potrzeba nowej mentalności – jeden, że szef komunikacji wewnętrznej może wzmocnić w każdej interakcji z innymi liderami – przenieść organizację od chaotyczny, AT-kursów komunikacji z zestawem wyrównane głosy, śpiewając w harmonii.

Strona o turystyce - co powinna zawierac

I to jest niesamowite, gdy to się dzieje. Pracownicy zaczynają wierzyć w wiadomości i włączyć go do swojego myślenia. Zobaczysz wyniki w interakcji z klientami oraz w szybkości zmian wysiłków. Klienci będą go postrzegać. kandydatów do pracy i sprzedawców wzrośnie na niej też. Ale to all-out wysiłku: dalekiej przeszłości języka w swoich uroczych drukowanych kawałki, musisz dotknąć paystub, podium, i wszystko pomiędzy.

Artykuł dzięki: