Po co nam Internet

Po co nam Internet Na przykład, czy po prostu odwołać się do ludzi? Jeśli więc są ojcowie? Albo mężczyźni między 21 a 40 z dochodów jednorazowych, którzy posiadają samochód?

2. Doświadczenie jest tak samo ważne jak ekonomia: Jako mała firma, nie będzie miał siły nabywczej większych konkurentów i być może nie będzie w stanie konkurować cenowo. Co może być konkurencyjna o to doświadczenie podasz. Być może można zagwarantować osobiste uwagi? Albo dedykowany menedżer konta? Budowanie na tych zalet i włączyć je do wszystkich swoich materiałach marketingowych – współczynnik ich do wzorów graficznych wystawowe, wymienić Lublin: mieszkania na sprzedaż je na swojej stronie Facebook i firmy internetowej, wykorzystać je jako narzędzie sprzedaży w drukowanych broszur.

Po co nam Internet

3. Tworzenie połączenia: To kosztuje trochę więcej niż wnikliwej myśli stworzenia połączenia, a następnie wzmocnić go. Może to być coś tak prostego jak wskazując na oczywiste, przedstawione w sposób jasny i wzmocnione w regularnych odstępach czasu. Jeśli jesteś mały lokalnego delikatesy, na przykład, nie będzie zaopatrzyć jak dużym lokalnym supermarkecie. Prawdopodobnie nie mogą zaoferować te same dwie dla jednego oferty wcisnąć liderów utraty lub konkurować cenowo. Ale można utworzyć połączenie poprzez budowę na swoich mocnych stronach – można pretendować do ekologicznej i zdrowej żywności, gdzie każdy pokój mięsa może być wstecz do jego dostawcy. Być może twój chleb wypiekany jest w piecu rodzinnego, ten sam, który dostarczany ciasto, które złożyły dziadków Twojego klienta co tydzień bochenek? Być może wszystkich składników do domu gotowe posiłki pochodzą z innych lokalnych przedsiębiorstw, w ciągu 20 mil od swojej (i drzwiach swoich klientów). Te rodzaje połączeń są co budowanie marki i wymagają trochę dodatkowych inwestycji, gdy budżety są chude.

Artykuł dzięki: