Strona o dietach – co powinna zawierac

Strona o dietach - co powinna zawierac Nie tylko, że – wyglądasz jak obłudnicy, bo mówią jedno , a praktykowanie innej.

Więc ja prosząc szefa komunikacji wewnętrznej kontrolować zachowanie CEO? Oczywiście nie. To nie jest realistyczny, ale to, co jest realne jest, aby zwrócić uwagę na luki pomiędzy tym, co mówi się o wartości, a tym, co faktycznie cenione w całej organizacji. Spójność (HR ludzie nazywają to Alignment) jest kluczem.

To dlatego – mówiąc o podejmowanie ryzyka – wiodącą funkcję komunikacji wewnętrznej nie jest dla osób o słabym sercu. Jeśli brakuje Ci odwagi, by powiedzieć cesarzowi, kiedy jest nagi, należy znaleźć inny zawód.

Oto kolejny przykład niewłaściwego wyrównania w komunikacji wewnętrznej. Twoja firma może wyświetlać się jako szybkim tempie, zespół zorientowany i zorientowanych na klienta: prawie każda firma robi. To trwa tylko jeden starej szkoły, preachy „nie waż” notatkę z HR dmuchać że postrzeganie. Po raz pierwszy pracownicy przeczytać typowym, bezmyślne „zestawienia wydatków w terminie wcześniejszym niż 30 dni po terminie nie będą przetwarzane” bonehead HR notatkę, twoje wysiłki Rah Rah-komunikacji wewnętrznej obrócić się w pył. Ludzie nie są głupi. Wiedzą, gdzie guma spotyka drogę.

To dlatego efektywna komunikacja wewnętrzna przejść rufy do dziobu – z podium do Paystub. Każdy pojazd komunikacji, ze wszystkie Ręce email wybuchu prezesa ratusza spotkania powinny wynikać z tego samego zestawu celów i wartości. To nie jest trudne do osiągnięcia tego celu, jeśli górna kierownictwo daje słowo. To nie wymaga nawet Policję Wiadomości przeczytanie każdej notatki i stronę intranetu. To po prostu wymaga konsekwentnego i przemyślany edukację i budowanie świadomości o cenie komunikacji off-wiadomości.

W typowej organizacji, największe w newralgiczne podium Paystub wysiłki komunikacyjne-wyrównanie są IT, finanse, HR i wyposażenie.
Artykuł dzięki: