Strona o gotowaniu – co powinna zawierac

Strona o gotowaniu - co powinna zawierac

Jako osoba HR korporacyjnej od ponad dwudziestu lat, miałem wielką szansę obserwowania organizacjom perspektywy antropologa jest. Od momentu wejścia przez drzwi obrotowe w biurze firmy, aż do czasu opuszczenia, można odebrać setki małych wskazówek, w jaki sposób organizacja działa i co to docenia. W przypadku komunikatorów wewnętrznych, to jest tak samo ważne, aby zwrócić uwagę na te subtelne wiadomości, jak to jest zaprojektować strategię komunikacyjną nagradzana. Oto dlaczego.

Gdy zadajesz sobie pytanie: „Co mamy powiedzieć całej tej organizacji, a co chcemy powiedzieć?” będzie szybko wymyślić listę tematów, inicjatyw i wartości, które obecnie promują. Będziesz patrzeć na materiałach pracowników komunikacji, biuletyny wewnętrzne, witryny intranetowej, przewodników i wiele innych pojazdów, które masz nadzieję robią „dźwiganie ciężarów” komunikacji wewnętrznej dla Ciebie. Będziesz w stanie dostrzec różnic między tym, co mówią i co chcesz powiedzieć do swojego zespołu. Jak na razie dobrze.

Ale oceny publikowanych materiałów i pięknie zaprojektowane treści witryny zdobywa punkt. Pracownicy są bardzo zaawansowane, jeśli chodzi o ocenę wiadomości wewnętrznej. Mogą szybko zauważyć różnicę pomiędzy linią partii i sposobu rzeczy naprawdę działa. Dlatego wewnętrzne komunikatory, którzy koncentrują się na formalnych pojazdów ryzyko brakuje kanałów, które mówią najgłośniej pracownikom.

Na przykład, można mówić o podejmowanie ryzyka, dopóki jesteś siny na twarzy, wyposażony pracownikom podejmowanie ryzyka w swoim wewnętrznym biuletynie i daje nagrody dla osób, które wyszły na kończynie. Ale po raz pierwszy pracownicy usłyszał o CEO walnąć osobę (lub, co gorsza, wypalanie go) za poświęcenie złego ryzyka, twój wysiłek poszedł na marne.
Artykuł dzięki: